trivs, fast ändå inte..

Jag trivs inte i min familj, fast jag ändå gör det. Det känns som jag måste gå på tå hela tiden och alltid vara beredd på "något". Det är utmattande, riktigt utmattande. Jag funderar ärligt på att åka tillbaka efter jul (biljetten är ju redan bokad) och sen vara här i en månad, sen åka hem och sedan åka med Agnes och Li till Thailand. Men det känns tråkigt att lämna tjejerna här.. Jag har även funderat på om jag skulle kunna hitta ett jobb, då menar jag ett jobb där jag går till ett jobb och sedan bor i min lägenhet. Det känns svårt, men hörde mig lite för igår och då sa dom att eftersom jag kan prata tre språk grymt bra så har jag alla möjligheter!

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0