JAG HAR FÅTT KÖRKORT!!

JAG HAR FÅTT KÖRKORT!!


kräklingbomarknad

Var på Kräklingbomarknad traditionsengligt, eller egentligen brukar vi sälja vindruvor, men inte detta år. Jag saknade det faktiskt, fast det hade varit ruggigt kallt. Jag hittade iallafall ett par ullsulor och ett par röda stickade strumpor, till vinterns kyla. Sen slank det ner en munk också.

Precis nu fick jag exakt godkänt på sluttestet på bilskolans körprov, yes! Men nu ska det pluggas lite till så jag inte bara lärt mig vissa frågor, just enligt frågorna.

.

Det ska då vara åt helvete med att folk ska ta upp det som hände sista veckan i Spanien. Jag försöker glömma det, och tro det eller ej, men det sårar fortfarande att tänka på det. Ensam i ett främmande land, och helt plötsligt inser man att dom man trodde man kunde lite på var absolut dom man inte kunde lite på. Det gör ganska ont i hjärtat.

körkortsbok then Sex and the city, sure..

Visst, säkert att jag först läser i körkortsboken och sen ser Sex and the city. Vart har min självdisciplin tagit vägen? Blev den kvar i Spanien?

i wanna build my world around you

hello sunshine
coming to my life

.

Jag är sämst på att uppdater, men jag känner att jag inte prioriterar datorn just nu faktiskt, och inte känner jag nåt behov av den. Känns skönt!

RSS 2.0