I heard that this feeling won't last that long

Was it that I never paid enough attention?
Or did I not give enough affection?
Not only will your answers keep me sane
but I'll know never to make the same mistake again
You can tell me to my face or even on the phone
You can write it in a letter, either way, I have to know
Did I never treat you right?
Did I always start the fight?
Either way, I'm going out of my mind
all the answers to my questions
I have to find

.

julklappsinslagning och julstädning ikväll,
men varför finns bara du i mina tankar?


.

brukar det inte vara lättare med tiden?

.

på kvällen känns allt så mycket svårare

.

jag gör som jag alltid gör, skrattar bort allt.
men funkar det i längden?

jag vet att du har tänkt

för det känns inte bra för fem öre, inte alls.

vet att du inte tycker om sånt här,
men ibland orkar man inte prata och skriva känns så skönt.


Jag har tappat en och annan välförkänt poäng

Jag borde ha läst minst hundra sidor till.

Men morgon dagens tenta den får bli hur svår den vill.

Jag hör hört att alla kommer på terminens sista fest.

RSS 2.0