there’s still a little bit of your words I long to hear

Skolan är igång på allvar. Eller okej kanske inte allvar, men idag gjorde vi iallafall grupparbeten. Ingen lära-känna-klassen-dag för oss alltså. Men fick arbeta med en från Sp2a och en annan från sp2b, vi fixade arbetena ganska snabbt. När vi var klara blev det käk med Erica och Linnea. Runt ett begav Tom och jag oss ner mot innerstaden och hamnen för lite fotograferande av Visby stad. Mina försenade biblioteksböcker återlämnades, 35 jävla spänn är jag skyldig biblioteket. Vid min död betalas den skulden.

Men nu till CV-skrivande, sen i säng och läsa körkortsboken.


back to reality

Ja, idag blir det back to reality. Har drömt en massor om skolan, jag är ett nervrak, bara jag inte får migrän,

there’s still a little bit of your taste in my mouth

Nerverna spökar och jag kan inte sova, bra är iallafall att jag inte börjar förrens kvart i två. Det känns allvarligt talat som första dagen när man skulle börja på lekis. Fast till slut blir det nog bra, det lyckas det alltid bli.






there’s still a little bit of your face i haven't kissed

fika på en söndag

Sista sommarjobbardagen idag, jag som var beredd på grymt mycket jobb fick istället ta det otroligt lugnt. Först hjälpa till vid frukosten (träffade Håkan Hellström), och folk verkade vara otroligt flörtsugna. Sen iväg att tömma min rumlakan och sopor, städa ett rum och hjälpa dom andra. Hittade Toj som kunde tänka sig lite sällskap, så vi gled omkring där dom sista timmarna. Vi hann till och med att fika allihopen tillsammans, på en söndag! Det har då aldrig skett på det hotellet förut.

Fick mitt lönebesked igår för Juli, 6531 kr utbetalas, fast jag har fått för låg lön och ska in till dom imorgon, alltså får jag runt 7000 känns riktigt bra.

i hold the lock and you hold the key

Madonna-maraton på MTV idag, det märks att hon verkligen varit med länge. Men sen blir hon 50 på lördag också.

.

Varför slutar många romantiska filmer sorligt för? Såg Message in a bottle för en timma sen, och den slutade såklart sorgligt. Titanic slutar sorgligt. Nej, tacka vet jag The notebook.

byte vid glödlampa

Jag lyckades få en propp att gå i ett hotellrum när jag skulle byta glödlampa, hur stor är chansen till det liksom?

jag tänker hoppa




var beredd på allt, och framförallt, ta det kallt.

RSS 2.0