Eat my house

Kul att jag glömmer att jag har internet.

Middag hos Katta igår, asgod wok. All heder åt kockarna! Också till efterrätten, perfekt! Vi drog till Gute, dansade, Max och sen hemåt.

Jul, jul, strålande jul!

Två dagar i rad, märks det att jag har internet eller?

Maxi ringde till mig idag, dom behöver hjälp från vecka 50, gjorde kanske inte bort mig trots allt?

Wow!

Wow vilken kväll det var igår. Askul! Träffade massa nytt folk också, grymt!

Saturday night out

Ikväll blir det utgång igen, med Agnes och Li såklart! Vi ska träffa Elin och hennes vänner vid halv åtta, och sen till Olearys för Kappan efter vinden.

Nu undras det säkert hur jag kan skriva blogg? JAG HAR FÅTT INTERNET!

Girls night out

Den här bloggen håller på att dö ut. Men på uppdrag av Li och tack vare hennes mobila bredband kan jag skriva ihop ett litet inlägg.

Utgång igår. Först var vi hos Lis pappa och åt jättegod mat och sen efterrätt. Sen cyklade vi hem till mig och satt och förpimplade, pratade och skrattade. Vi 24-tiden drog vi ner mot Gute och hamnade tillslut dansandes på dansgolvet. Sen fyllekäk, 2 gånger om för vissa. Vid halvfyra-tiden somnade jag och Agnes snabbt här i stan.


Bild från White Night på Gute


Home

I Stenkumla för lite fika och mat, sen tillbaka till stan för tv, godis och plugg. Är lite lugnare i stan än här hemma om jag ska vara ärlig. Men det kanske alla förstått?

Men ett plus med att vara hemma är god mat och lite sällskap, plus internet.

Men internet ligger även på minus-sidan, för nu fastnar jag framför bloggar och facebook istället för att skriva Sv-uppsats, Sv-tal och plugga juridik. Men ska göra ett försök alldeles strax.


RSS 2.0