.

Ibland gör saknaden alldeles för ont. 99 dagar kvar!

Hittade en utgången biobiljett, en dag efter den gick ut. Just my luck. En steffin också, fattar inte hur jag lyckats drilla bort dom sakerna..

.

Idag känner jag för att göra ingenting (precis som alla andra dagar alltså).

En spark i baken

Måste bara skriva av mig litegrann. Jag tror ju som sagt på att det finns människor som kan se saker som vi andra människor inte kan se. Jag tror på att vi lever i flera världar fast i samma värld, och ibland korsas våra vägar med de "osynliga" människorna där. Och att vissa lätt kan se dem. Innan jag åkte till Spanien var jag ute hos en kvinna som just kan göra det, hon fick måla och berätta om min aura och hon berättade om några tidigare liv jag haft.
Här är ett litet utdrag av slutet:

"Det här med att vara lite grandios, att faktiskt våga tro på dig själv och inte ta förgivet att människor alltid menar vad de säger. Att faktiskt lita mest på dig själv. Det är ju lite det jag säger i auran också: du är väldigt snäll, du har jättemycket tankar och känslor, du påverkas starkt av andra människor och du behöver lita på din intuition. För den skull behöver du inte använda människor som disktrasor, men du behöver faktiskt lyfta fram lite mer pondus för att ta plats. För att visa att ja, ja, ni lever såhär, men såhär tänker jag och såhär tycker jag och såhär anser jag att det är."

Jag har aldrig träffat någon som säger rent ut precis så som jag känner att jag är, och det här ger mig en liten spark i baken varje gång jag lyssnar på inspelningen.

RSS 2.0