Företagare

Jag och Molly har startat företag på riktigt! Sådetså!

Studentmottagning

Fullt ös med studentmottagning igår. Vi var runt 35 pers, jag gillar att jag har stor släkt! Och alla gav mig så mycket mer studentpresenter än jag förtjänar.

Studentmottagning

Fullt ös med studentmottagning igår. Vi var runt 35 pers, jag gillar att jag har stor släkt! Och alla gav mig så mycket mer studentpresenter än jag förtjänar.

som studenten älskar att drömma?

Studenten över, fyfan vad jag är bra! Bra betyg och stipendium är fanimej inte dåligt. Toppengårdag med vagnåkning!

 

Caramba!

Med fart och fläkt dök du upp från

Iberiska halvön

Likt en fön blåste du på

fick saker att hända, du bara stod på.

Tillsammans med vänner i företaget GSE

Såg ni till att det blev succé.

Energi parat med kompetens

drar iväg dig

Kanske lite för långt med ens.

Ett litet råd på vägen-lär dig tidigt att säga nej

Inte bara ja och okej .

Ditt driv är imponerande så in i,…

Välkommen fram Ninnie


RSS 2.0