Just do your best

Nu är äntligen tentaperioden över för denna gången. Jag har haft panik, ångest och bara velat ge upp. Men tentorna är iallafall skrivna, om det blir pass eller fail återstår att se. Jag har inställning att tänk hur glad man blir över att klara en tenta, tänk hur ännu gladare man blir av att klara en omtenta. Värt att tänka på!

Tentaprep - slutspurten!

Imorgon kommer den fruktade Statistik II tentan. Oj oj oj som jag försökt banka in allt. Dock har jag iallafall gjort ett KICK-ASS-formelblad, så det ska nog gå vägen!

Back, or?

Två år sedan jag skrev. Mycket har hänt.
 
Jag har flyttat till Stockholm, köpt lägenhet, blivit singel, varit nere på botten och tagit mig upp, jobbat med en vidd av arbeten, börjat på Handelshögskolan och träffat så många otroligt fantastiska männsikor, familjen som vi kallar oss.

RSS 2.0