tomt

Inatt insåg jag verkligen att Agnes var i Bryssel. Det var ingen som jag kunde prata med innan jag skulle somna, ingen att gå igenom det galnaste som hänt under kvällen med, ingen att säga godnatt till. Vaknade upp av att det var lika tomt, ingen att gå igenom hela kvällen med, äta frukost med. Allt detta resulterade i att jag inte kunde somna förrens sex och vaknade alldeles för tidigt klockan nio.

Jag tänker hantera allt genom att gå ut att springa.

Huggorm?

Käkar alla huggorm nuförtiden? Är det nya innegrejen? Har jag isåfall totalt missat.

Jag har ramlat där förut

Semlor hemma hos Li ikväll med henne och Agnes. Li hade bakat toppengoda semmelbullar och jag fick med mig två hem också, mums! Troligtvis sista gången jag såg Agnes in real life på några månader.
Jag säger hellre vi ses snart än hejdå.

.

Feber i ett helvete. Jag orkar inte vara sjuk längre faktiskt. Tur för mig att jag stannade i Stenkumla, så jag kunde se Benjamin Button iallafall.

Ge tillbaka min energi!



Försöker min kropp måntro säga mig något. Två månaders konstant förkylning och de två senaste veckorna i princip hemmastannade på grund av sjukdom. Nu kan jag gärna sluta vara sjuk och få tillbaka min energi!


Livet är underbart!

Helt otroligt att så lite kan göra en glad. Provet gick toppen i min mening, kan inte se att jag gjort något fel. Isåfall har jag slagit fel på miniräknaren. Tack vare att jag fixade det relativt snabbt kunde jag sluta en timme tidigare och gå hem, vetandes om att jag inte har någon läxa alls. Livet är underbart ibland alltså!

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Helt däckad efter helgens äventyr. Slocknade i bilen hem efter att eftermiddagen spenderats hemma hos familjen Hellgren med semlor. Sitter nu och ser på Though love, fast jag borde plugga matte. GE MIG STYRKA!

Du förtjänade en nominering för rollen du spelade

Tagg tagg tagg!

Inte mycket städning, men vad gör det? Folk får ta mig som jag är, med oreda och allt!


.

Är det nu man tar en dusch och taggar om eller? Vi ses i vimlet ikväll igen!

Vem vet, kanske kommer ett till litet blogginlägg idag. Hittade förresten en tjuga på hp5s golv igår, vad är det med mig och hitta pengar på golvet?

Annanas

Fick precis reda på att det inte är alla som får ont i tungan när de äter mycket annanas. Jag trodde alla fick det. Tänk OM jag är allergisk. Jag som älskar annanas.

.

Är det jag som är sämst på att uppdatera eller?

RSS 2.0