cause after all you do know best

Vad tycks om min nya utformning av bloggen? Blev faktiskt rätt nöjd, trots allt har ju hösten kommit så jag var tvungen att göra den lite höstigare.

Men nu är det dags för sängen, det är ju jobb på dagen, och på kvällen fest hos Hanna som fyller 17 år idag!

image134

pero eres para mí

Idag var det företagsekonomi hela dagen. Riktigt kul och intressant faktiskt.

Ikväll blev det ett friskis-pass, otroligt skönt. Nu försöker jag göra lite spanska, och se om jag hittar nåt lämpligt sätt att ta mig in till stan imorgon (börjar halv 12), men ingen buss i närheten passar inte en nästan bra, så antingen blir det 9-bussen, eller så cyklar jag.

Tú eres para mí, yo soy para ti.

det är skillnad det

Jag känner mig så duktig, jag gick på ett aerobic pass idag. Träffade Lovisa där, och vi ska gå på Crosstraining på torsdag. Tror faktiskt jag tar medelpasset på onsdag också.

Idag i skolan var det fullsmockat i matsalen, när vi skulle gå råkade min kniv (som jag använt för att bre min macka med) ramla ner på bordet bakom och efterlämnade en stor klick smör på bordet när jag helt röd i ansiktet, skrattande/chockad tog kniven och bad om ursäkt. Tur att den inte ramla i huvudet på någon.

yeah

Swebus kan dra åt helvet!
Varför bor jag på Gotland, och sen så långt bort från Visby så jag måste åka buss?
Den där jävla bussen såg att jag sprang mot den, men så åker den iväg ändå. Det är ju ingen idé för mig att springa när jag slutar vid två, den kommer redan att ha gått.

jag ska spendera mitt liv med att ta tillbaka allt som är ditt

Det kommer nog funka med klassen trots allt. Som alla märkt har jag ju varit otroligt orolig. Men idag vågade jag tillochmed räcka upp handen, och säga ett svar som förslag på en fråga. Okej, frågan var väl inte helt seriös, but hey, vi hade psykologi och jag pratade iallafall inför alla.

image129
Annika Norlin
Jag kan bara inte få nog av Säkert! - allt som är ditt.

här sover hon med huvudvärk och svär i grubblerier

Tänkte bara meddela er att jag överlevde dagen, och det kommer väl kanske funka med klassen.

dom jävlarna ska skjutas

Fan, inget är bra. Och ju mer jag tänker på det, desto värre blir det. Det känns verkligen inte bra i min klass, inget känns bra. Jag vet inte vad jag kan göra åt det heller, det är ju ekonomi jag vill gå, uschblä!!

Nej, sätter jag inte stopp på mina tankar kommer jag att bli alltför deprimerad och jag skojar inte.



SNÄLLA SPANIEN, KOM OCH RÄDDA MIG!

the power is out

Jag vet verkligen inte hur det kommer gå i skolan, ekonomi känns helrätt, men tyvärr kan jag inte säga likaså om klassen. Jag får väl se om det blir bättre, annars vet jag faktiskt inte hur jag ska göra.

you don't really want to mess with me tonight

Ja, jag överlevde dagen, och jag kommer väl överleva skolåret..




Jag är så sugen på ett friskis&svettis pass, det har blivit lite väl mycket smörgåstårta och tårta dom två senaste dagarna. Nej, jag tror nog att det blir bas-passet imorgon kväll.





Nu är jag slut för dagen, så nu blir det Godnatt för min del.


you do know best

Nu börjar skolan igen, börjar kvart i 2, men ska träffa Agnes halv. Usch, jag vill verkligen inte börja, var tog sommarlovet vägen? Det känns som om det var i förrgår som det föll en tår nerför min kind för att klassen splittrades.

Men nej, nu kanske det är dags att börja att göra sig i ordning.



JAG ÄR NERVÖS!

all we care about is talking, talking about me and you

Jag känner mig så duktig! Även idag åkte jag in på ett friskis&svettis-pass, trots att jag hade träningsvärk i allt vad muskler kallas. Men det känns skönt, och det är ju hur kul som helst! Träning är inte längre tråkigt, det är nåt av det roligaste man kan göra, iallafall gäller det friskis.

Ikväll ska jag in till stan vid 19, och då ska jag och Agnes bada på Wisby hotell, sen ska vi käka på packis. Det var min fördelsedagspresent, som vi båda två glömde bort lite, men också inte hann med rikigt. (jag fyller år i januari).
Men nu blir det faktiskt äntligen av.

image128


Anette hade ringt, och skickat sms. Jag ska få vara med på en filminspelning igen imorgon, jag tror att det här är en lite längre. Sist var scenen en 25 sekunders scen. Men nu så samlas vi kvart över 9, och så sa hon att vi kanske inte hinner klart till 17, så då måste det ändå vara en lite längre scentagning.

men jag står här

Jag gjorde det, jag åkte in till ett friskis&svettis pass. Och det var jävligt skoj faktiskt! Men nu börjar träningsverken komma, kanske inte lika kul, men då får jag ju reda på att jag iallafall tagit i.

Igår kväll var jag och Agnes och serverade på ett bröllop, riktigt kul. Vi fick göra lite allt möjligt.

jag skulle säga att vi är plus minus noll

Jag funderar allvarligt att åka in till stan och ta ett friskis&svettis pass. Det måste ju vara ett tecken att jag ska göra det om det vanligtvis inte är några pass på lördagar i augusti, men just denna lördag så är det det. Jag tror faktiskt att jag gör det, jag ska börja mitt nya liv idag.

dom jävlarna ska skjutas

Någon som möjligtvis kan skicka "allt som är ditt" med Säkert! till mig.
Tillsvidare får jag nöja mig med att lyssna på låten på youtube.

http://www.youtube.com/v/CtpLvfnDKtI

i'm tired of looking 'round rooms wondering what i'm trying to do or who i'm supposed to be

Jobb jobb och återigen jobb. Men imorgon är sista dagen innan skolan börjar. Men sen har jag en till dag i augusti och en i september vad jag vet. Fick mitt lönebesked också, 6305 :- för juli månad efter skatt.

Så när jag fick se det, tänkte jag unna mig några nya kläder på stan. Men jag tycker att just nu finns det förfärligt lite kläder som tilltalar mig här på Gotland. Men som tur är så ska jag, mamma och troligtvis resten av familjen upp till Stockholm i oktober. Men trots allt så hittade jag en liten väska, okej den är väldigt lik min syster Matildes nya svart väska, men äsch, jag får ju inte låna hennes så jag får skaffa mig en egen variant.

Jag har lärt mig ett nytt ord idag; introverta.

Och nu har jag sett kvar hela första säsongen av One tree hill, sad but true. Och andra säsongen är alldeles för dyr för min smak, tycker jag. Jag får väl hålla utkik efter extrapris, eller om nån av er kanske vill låna ut den till mig?

Förresten så har jag en ny favorit, men som typ försvunnit ur programmet, crap.
image127

Bryan Greenberg (Jake Jagielski i OTH)

.

Kort sagt:
-Det är såna här dagar man bara vill gå och dö.image126

.


wrap myself around you

Jobb igen, och nu är jag ledig. I hela två dagar! Imorgon ska jag få vara med på filminspelning, så då får jag se hur det går till.

Nej, nu tror jag att jag återgår till mitt One tree hill-tittande.

image125
Chad Michael Murray är het.

We're goin' for those pleasures in the night.

lilla hjärtat

Återigen jobb för min del, och tråkig som jag är orkar jag inte gå ut på kvällen för att träffa folk. Ett skäl är att jag är för trött (jobbade 9,5 timmar idag, men det var av egen vilja), ett annat skäl är att jag jobbar imorrn. Men på tisdagkväll, då jävlar. möjligtvis imorgon kväll också, får se om jag får vara med på filminspelning eller inte.

Juste, jag har glömt att berätta. JAG SÅG ANNA SKIPPER FRÅN DU ÄR VAD DU ÄTER IGÅR!!

i'm so excited, that i just can't hide it

Jag är så sjukligt trött, jag får aldrig vara helledig, hela tiden är det något som pågår. Men den 15 augusti, då jävlar så ska jag bara göra vad jag vill.

Nu är det hela 11 dagar sen jag uppdaterade här, ja okej, det har väl varit lite väl lång tid. Men jag har helt enkelt inte haft tid och sen har jag glömt bort det. Men nu hoppas jag på bättring från min sida.

Dom senaste 11 dagarna har det varit P18 cup (då jag dömde), min kusin, Johanna, har fyllt år, min lillasyster, Klara har fyllt år och familjen Stenman har varit ute på en bit mat i stugan. Och med råge på allt har jag även jobbat, men hunnit med en dag på stranden!

Nu ikväll ska jag äta ostbågar och remmar och se på One tree hill, om mamma och pappa inte kommer hem förstås (om dom gör det kommer dom tvinga mig att städa isåfall).

image124
jag saknar faktiskt er

RSS 2.0