Sista utekvällen!

Igår var det tårttävling och min sista utekväll i Sevilla. Jag kommer trots allt sakna stället, har träffat så otroligt fina människor, som verkligen har ett stort hjärta. Att man kan tycka om så många personer efter bara fyra månader, det är helt otroligt! Det sorgliga är att jag kommer tappa kontakten med många och rädd för att tappa kontakten med alla. Jag är så dålig på att hålla kontakten när man inte kan träffas. Men Anais och jag har sagt att vi kommer ses igen, någon gång, om det så är i Sverige, Frankrike, Spanien eller i någon annan del av världen! Innan hon gick från klubben gav hon mig en fickspegel med en liten kam inbyggd, i form av en ett chokladkex med vit fyllning. Det kändes så hon och det gjorde ont i mitt hjärta. Idag tog hon bussen mot Madrid för att sen åka hem till Frankrike.

Lutar mer och mer åt att jag åker hit på Ferian. Pratade med en som höll i skolan som sa att de ska öppna ett vandrarhem/lägenhet i Mausschools anda. Och att det är helt nytt och jag har en plats där isåfall! Finns trots allt flyg som bara kostar 2000 kronor!

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0