Julstämningen på topp!

Har varit STORA missförstånd ikväll. Men alla sa förlåt till alla och så kramades vi. Vi var lite busiga också och satte oss i salongen och åt kvällsmat och tittade på film, vår lilla hemlighet, schh.. Sen läste jag en liten julsaga för dom och det sista dom säger innan dom somnar är. Ninnie, imorgon kan vi väl starta en blogg som vi tre kan skriva i om vad vi gör om dagarna? Och visst är jag på med det, skriver adressen här om det blir någon. Fast den lär ju skrivas på spanska, eller kanske engelska. Lyckades förresten charma till mig en godnattkindpuss av vardera dem. Fast lite rädda var dom för mina tjejbaciller!

Nu ska jag se det andra avsnittet av julkalendern, har precis sett det första. Har mina fyra ljus tända och julstämningen är på topp just nu!

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0