Heja medmänsklighet!

Rädda Barnen info idag angående Polenresan. Så sjukt spännande, alltså det går helt enkelt inte att beskriva känslorna jag har. Jag vill bara köpa ett anteckningsblock, packa ner kameran och sätta mig på flyget. Men jag får vänta. I november åker vi! Nästa veckan kommer Emerich Rooth till Gotland och har föreläsning i Säves aula. Vi ska få prata med honom innan på Kupan.

Efter det två timmar långa mötet åkte jag till den föredetta kyrkan vid Cykel och MC-hallen. Där var det plakatmålning till helgens demonstration. Lördag klockan 12.00 på Östercentrum så visar Gotlands befolkning att dom är för medmänsklighet!

Tyck till!
Postat av: felicia

ninnie jag måste säga att jag är avundsjuk, det kommer bli en oförglömlig resa! och du är cool.

2009-09-02 @ 21:42:33
URL: http://scissorhands.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Jättefin blogg! =)

2009-09-03 @ 11:36:01
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0