Solande uttråkar mig

Vilken slappisdag jag haft, men jag har varit sjukt rastlös. Fast jag har faktiskt klippt gräset eftersom jag var tvungen att sluta vid elva igårkväll för att grannarna behövde sova och så fortsatte jag idag. Annars har jag bara försökt ligga så mycket på terassen som möjligt utan att dö av uttråkning. Om någon har något arbete som den behöver arbetare till som arbetar lite då och då, ring mig! Men imorgon är iallafall min första arbetardag på Maxi. Jag är sjukt nervös. Vet inte ens vart personaldörren ligger någonstans på baksidan och jag börjar klockan sju.

Tyck till!
Postat av: erica

haha jag visste inte heller vart personaldörren var första dagen och virra runt där..

2009-06-16 @ 19:04:08

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0