tisdagen den 13, otursdagen i Spanien

Nu tänkte jag bara uppmärksamma denna person, Li Berglund, Gotland (för er som inte visste). Nyvald till Rädda Barnens ungdomsstyrelse, och nu detta:
http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=35188&a=1138164&lid=puff_1142362&lpos=lasmer
Hon är den coolaste människan jag vet!
(Vid såna här tillfällen önskade jag att jag var på Gotland)

Dagarna går framåt, på lördag åker jag, köpte min bussbiljett idag. Vandrarhemmena är bokade, och bussbiljetterna tur och retur till Lissabon är köpta. Ska bli skönt faktiskt, även om jag kommer efter i skolan, igen. Fast jag hinner iallafall göra filosofiprovet, mitt mål är 5,5 (alltså lite mer än godkänt). Men jag tror jag kan fixa mer, men vill inte ha för höga förhoppningar.

Vi ska vara med i en tävling; Eli, Nuria, Mariangeles och jag, vi ska göra en reklam på mellan en halv minut och en minut om solidaritet. Första pris är 600 euro i sportgrejer, en Mp4 med Ipod högtalare för varje tävlande, andra pris 300 euro i sportgrejer och varsin Mp4 och tredje pris är 200 euro i sportgrejer och varsin Mp4. Och eftersom Eli är med i teamet kommer vi vinna, hon vinner jämt! Maha.

Just det, min mamma ringde och väckte mig i morse, jag säger bara: Ring inte på morgonen!

Tyck till!
Postat av: Li

tack ninnie, fan va glad jag blir! :) hur har du det? stor kram

2008-05-14 @ 19:44:49
URL: http://liberglund.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0