jag är hopplöst svår ibland

Alltså helt seriöst, vad har ni svenska folket gjort. Röstat fram Charlotte Perelli framför Lasse Lindh. Helt jävla otroligt, ni fattar att vi kommer att åka ur Eurovision detta år va?  Gaasch, jag bli galen, jag hade behövt dom där schlagerkvällarna.



Men aldrig, aldrig att jag
Tänker låta något ont
Hända dig, jag håller dig hårt
Tätt intill mig genom regn och blåst som
Alltid, alltid att jag
Kommer vaka över dig
Genom mörkret jag leder dig
Jag finns i varje steg du tar så
Du behöver aldrig mer vara rädd


Tyck till!
Postat av: Li

haha, lasse lindh hade aldrig funkat där ändå ninnie ;) charlottes låt är skitbra!

2008-03-28 @ 18:46:24
URL: http://liberglund.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0