det värmer till sådär härligt

Eli sa att hon behövde hjälp med att plugga idag, vad kan jag hjälpa till med i lengua tänkte jag, Vid sju sa hon, innan hade hon grymt mycket med saker att göra, jag sa att jag vid åtta hade spanskaklass och att det var en av dom sista. Hon sa: men jag behöver dig. Jag behöver någon som puschar på mig, gör mig glad. She did my day! Det är sånt som verkligen värmer i hjärtat.

Sen har vi börjat planera vad som ska göras tiden jag har kvar. Vi ska till stranden den 22 juni, 21 ska vi försöka vara med på någon streetvolleyboll och den 19 juni ska vi troligtvis vara servitörer för 2º bachillerato. Sen sa hon att nästa fredag ska vi göra upp ett "schema" på saker som vi måste hinna att göra innan jag åker.


Jag har klickat med henne så himla bra, och det har vi båda märkt nu i slutet, typ 2 månader innan jag åker. Jag kommer sakna henne, men till och med min historialärare var övertygad om att jag kommer se Eli igen. Om inte i Spanien så i Sverige.


Men jag kan säga er att på ett sätt är jag rädd för att återvända, jag har förändrats, alla där hemma har förändrats. Ny klass och helt nya människor. Men jag har iallafall bestämt mig för att när jag kommer hem ska jag ta tag i mitt liv, jag ska ha koll, äta bra, träna bra, helt enkelt må så bäst man kan på alla sätt och vis.


Tyck till!
Postat av: Anne

Ska bli så kul att få träffa dig snart igen! Nio månader går fort ibland och du kommer hem till en härlig årstid! Som du skriver så förändras vi alla (fast en del inte tror det) och ibland upplevs det jobbigt, för man vill ju att allt ska vara som "vanligt"... Ses snart!

kramar

2008-06-04 @ 08:33:10
Postat av: A.

vad glad jag är att du trivs så bra.

det ska bli så jävla skönt att du kommer hem snart. jag har drömt om dig i två nätter nu. att jag ser dig men när jag ska springa fram till dig så försvinner du.. du fattar inte vad jag saknar dig. vilket datum kommer du hem?

2008-06-04 @ 18:50:59
URL: http://aggelitos.blogg.se/
Postat av: matilde

du är så snygg!

2008-06-05 @ 21:15:01
URL: http://nakenchock.webblogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0