mierda

Nu vill jag bara att min mamma ska logga in så jag kan få hjälp.




Egentligen ska jag inte sitta här. Imorgon, fjärde lektionen (12.45) ska arbetet i Educación Fisica vara inlämnat. Jag har skrivit färdigt en av sessionerna renskrivit, med bilder och allt, five to go. Och denna enda har tagit minst 3 timmar. Antingen kortar jag arbetet eller sitter uppe till tre inatt. Jag tror jag hellre kortar arbetet.


Vet ni vad? Jag tror jag fick högst poäng på det senaste ekonomiprovet vi gjorde. Jag fick 9,85 poäng. Där jag missade var vad en cártel var, lägg märke till apostrofen på a:et, den ska vara där annars blir det fel översättning. Den översättningen finns iallafall inte i mina ordlistor, men lyckades ända kamma hem en halvpoäng på den frågan (fast hela det provet var bara 30% av allt, så alltså 30% av 0,5 poäng= 0,15). Jag är nöjd och stolt, men någon klämde ur sig det oct inför hela klassen och min lengua-lärare (lektioner jag typ inte fattar nåt på), och hon sa att jag minsann inte gjorde några prov på hennes lektioner. Kanske för att jag inte fattar. När min ekonomilärare ser att jag är lost, så frågar han om jag verkligen vet vad han menar, jag svarar nej och han förklarar. Som att I.V.A, skulle vara moms liksom.


Nästa ämne jag tar tag i är matematik. Har fått några ark papper med övningar att göra. Har jag tid gör jag allt, när jag fattar matte är det kul.


Men imorgon om det ser ut att bli fint ska jag sätta på mig min blommiga klänning. Nämnde jag att jag var ute och sprang idag i linne, och höll på att svettas ihjäl. Detni!


Men beger jag mig, iallafall loggar ur från webblogg. Ska försöka göra det nedrans arbetet. Sen ska jag försöka vara pigg imorgon, klockan halv 5 åker vi till Murcia för att se Zapatero.


Tyck till!
Postat av: Li

åh, det låter så härligt att det är så där varmt!

2008-03-03 @ 19:33:28
URL: http://liberglund.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0