like it actually means something to you

Idag är det fettisdagen och här finns inga semlor, så jag frågade min familj om dom ville att jag skulle göra det till dom, och det ville dom. Så nu ska jag bara hitta ett enkelt recept.


Men istället skall vi ikväll äta Tarta frita, med choklad (som churros), har redan fått smaka på tartan, men med choklad blir det ännu godare kan jag lova. Min värdmamma sa att man inte kunde äta dom dagen efter för att då har dom en gummikonstistens, så allt ska ätas upp ikväll (nämnde jag att det är en hel plåt och vi är 4 stycken och mamman egentligen inte får äta godis).

Vid fem ska jag kila bort till Plaza España för där ska den sista dagen av Carnavales avfiras, och rykte med att det finns Tarta Frita att köpa.


Just nu är jag så trött på alla barnsligheter spanjorerna kan hålla på med och det enda sättet att göra saker på och tycka är på deras sätt och att man inte får ha någon annan åsikt.


Tyck till!
Postat av: Erik

Tarta frita lat ju spannande, fast jag ar lite less pa de dar ordet frita, fritas :p Saker pa att de inte ar nagra patatas fritas i tartan? :)

2008-02-05 @ 18:54:25

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0