I don´t want halfhearted love-affairs

Idag har jag ätit jordgubbar med grädde, jordgubbarna var nästan lika goda som som dom gotländska, men bara nästan.


Imorgon har jag filosofi-prov, jag kommer att bli underkänd (som vanligt), men jag bryr mig allvarligt talat inte, sen är det inte filosofi, det är en blandning av biologi, historia, psykologi och filosofi.


Och nästa vecka har jag i mattematik, redan, vi började med nytt tema förra tisdagen, jag tror jag fattat det första talet hon skrev, men nu förklarar hon på en extrem svår nivå och jag fattar inget. Typ potenser på potenser, och gånger blir till plus, och det läggs till och tas bort tal utan anledning.




¿Alguien que sabe algún organización o equipo puedo empezar en? Estoy loco porque no tengo nada de hacer.


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0