fika på en söndag

Sista sommarjobbardagen idag, jag som var beredd på grymt mycket jobb fick istället ta det otroligt lugnt. Först hjälpa till vid frukosten (träffade Håkan Hellström), och folk verkade vara otroligt flörtsugna. Sen iväg att tömma min rumlakan och sopor, städa ett rum och hjälpa dom andra. Hittade Toj som kunde tänka sig lite sällskap, så vi gled omkring där dom sista timmarna. Vi hann till och med att fika allihopen tillsammans, på en söndag! Det har då aldrig skett på det hotellet förut.

Fick mitt lönebesked igår för Juli, 6531 kr utbetalas, fast jag har fått för låg lön och ska in till dom imorgon, alltså får jag runt 7000 känns riktigt bra.

Tyck till!
Postat av: jennie

fan du skojjar om håkan va?! ;O :P

2008-08-19 @ 12:16:01

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0