who the fuck is Alice

Hemma från Alicante med familjen, med rödbrända ben. Kommer nog inte sova så gott inatt, mina tights skaver (som är det skönaste plagget jag vet) så jag bytte till mjukisbyxor och dom skaver också. Kan ni ana hur solbränd jag är då? Men det är mitt eget fel, jag smörjde bara in mig med hudlotion på benen.


Vi har iallafall haft det bra, tagit det lugnt, legat på stranden fina dagar, gått på marknader och fikat (efterlängtat). Bästa billåten för semester i Alicante är helt klart, who the fuck is Alice.


Men nu hinner jag inte mer, vardagen är tillbaka, och arbeten ska göras (för andra). Fast jag har engelskaprov imorgon, och ekonomiprov, fast ekonomiprovet fick jag reda på att jag hade imorgon ikväll. Men äsch, annars gör jag omprov.


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0