mitt stora leende

Jag säger bara: FYFAN VAD SKÖNT MED RIKTIG TRÄNING! Jag hade allvarligt ett stort leende på läpparna hela träningen, med ibland lite grimaser för att det var så tufft. Men grymt skönt, jag kände hur alla enorfiner (tror det heter så?) började producera all lycka.


Ikväll vet jag inte vad jag hittar på, har faktiskt ingen lust att gå ut, jag säger som jag sa till en vän igår. Jag vill bara sitta med en god vän, en sorgsen film med OLW ostbågar och choklad. Det känner jag för, och att laga mat eller baka.


Tyck till!
Postat av: A.

åh. ge oss OLW ostbågar och en sorglig film. (lite choklad också för den delen)
jag saknar ihjäl mig efter dig.

2008-04-14 @ 22:56:42
URL: http://aggelitos.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0