betyg

Exakt såhär går mina tankar dag ut och dag in, stämmer så klockrent (en del av mitt horoskop idag från ditthoroskop.nu)

Hälsa
Egentligen skulle du behöva både motion och fysisk omväxling, men du tycks ha lite svårt för att komma igång.


Idag fick vi våra betyg på papper. Såhär gick det för mig:

Educacion fisica, 6. Filosofia, 5. Lengua Castellana y liter, 6. Inglés, 9. Act. Estudio alternativas, 8. Historia del mundo contempor, 1. Matemáticas aplicadas, 4. Economía, 7. Comunicación audiovisual, 9.

Att ha en femma och uppåt är godkänt, så jag hade två underkända. Fast det är lite orättvist, för i lengua är jag godkänd, medans några klasskamrater är underkända. Vem tror ni kan spanska bäst, dom eller jag? Sen blev jag väl lite besviken på mig själv med ekonomin, det var det sista provet som sänkte hela slutbetyget, för där fick jag bara en femma. Men det tar jag igen nu i vår/sommar. Jag har bestämt mig för att dom nästkommande betygen jag får är mitt mål såhär i betygen:

Educacion fisica, 8. Filosofia, 6. Lengua Castellana y liter, 6. Inglés, 9. Act. Estudio alternativas, 8. Historia del mundo contempor, 2. Matemáticas aplicadas, 6. Economía, 9. Comunicación audiovisual, 9.

Historia vet jag att jag aldrig skulle kunna bli godkänd i (har jag nämt att dom ska lämna in ett arbete på minst 40 sidor), så det är ingen idé att försöka. Då känns det bättre att satsa på matten som jag faktiskt vill lära mig.


Kom nu ihåg att rösta på mina flod-foton i förra inlägget.


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0