jag skulle låta blicken möta andra ögon, i en främmande stad

Jag har blivit sjuk, eller kanske inte dödssjuk, men jag vaknade med 37,9 grader, vilket är varmt för mig. För på mornarna brukar jag ha väl runt 37,2. Sen kunde jag inte sova inatt, mestadels var väl att jag mådde illa, så jag vaknade vid 4 och gick och såg på tv. Sen har väl natten varit allmänt orolig för jag inte vet hur jag ska göra med Spanien.

Men iallafall, så ingen dömning idag för min del. Fick höra av mig till Gabbe Rohnström och han var snäll och tog matchen. Men jag skulle ha behövt pengarna, men är man sjuk så är man.



Nej, nu ska jag dra mig mot sängen eller tv:n med min sprängande huvudvärk.



jag är rätt mycket med mig själv, precis som du.

Tyck till!
Postat av: julia

ska du åka till spanien nu ninnie?

2007-09-23 @ 13:30:06
URL: http://julea.webblogg.se
Postat av: NINNIE

Jag vet inte än faktiskt, det skulle ju vara jäkligt ballt. Men sen har jag intr fått mail från internationella programkontoret, utan från en tjej som säger att jag ska bo i hennes familj isåfall.

2007-09-23 @ 19:21:59
URL: http://ninnies.webblogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0