vi är svenska fans allihopa

Okej, det blir verkligen en snabbis det här.

I helgen har jag varit i Madrid och träffat alla andra svenskar som är i Spanien. Manga sena nätter och tidiga mornar, men det har varit urhäftigt. Vi var allihopa och sag Sverige-Spanien, typ det bästa jag varit med om pa länge. Grymt skön stämning, men Sveriges spel kan man väl säga nat annat om. Pa söndagen var vi pa deras veckomarknad (Rasto), som är oändligt lang och billig. En lyckad helg med andra ord!

Idag var jag urtrött, orkade egentligen inte ga upp, men gjorde det ändan och gick tva lektioner. Men varje gang jag blinkade somnade jag till och sen hade jag huvudvärk, sa rektorn skjutsade hem mig sa jag fick sova.

Bilder fran hela min vistelse i Spanien hitills kommer nog upp nagon gang denna vecka.

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0