soy un salvaje, y no entiendo esto

Forst kommer en halsning till Anne och Erik:
Jag tackar for sms:et (svarade inte for mina pengar haller pa att ta slut pa det svenska kortet, och vet inte om jag kan fylla pa det har). Jag har det bra har, och livet leker, satt en timme ute i solen idag, urskont!

Som sagt sa satt jag ute i solen idag i en timme, och nastan exakt vid 5 sa gomde den sig bakom berget och jag begav mig for att se om jag kunde hitta nagra sorts ostbagar har i Spanien. Men icke, jag kopte nat som sag ut som det, men det var inte alls lika gott. Sen begav jag mig till min favoritaffar har i Cieza, det ar en Bazar och det ar faktiskt ratt sa billigt dar. Dar kopte jag ett rott nagellack, som jag saknat sa. Men roda naglar kanner jag mig som en ny manniska. Sen efter det begav jag mig till Lidl pa jakt efter en chokladkalender som jag hade spanat in for tva veckor sen, MEN DOM VAR SLUT! Rackarns, sa nu kommer jag vara utan chokladkalender om jag inte hittar det pa Mercadona eller Dia, men jag tyckte synd om mig sjalv och kopte chokladturron.


image152
(jag i Granada vid arabaffarerna)

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0