miercoles, 28 de noviembre

image150
(foto taget av tove i Madrid)

Jag vet inte riktigt vad jag ska beratta, det hander inte sa mycket har. Men igar iallafall kom en tjej som heter Maria hit, hon akte hit, som jag, med ett ar i Spanien for tva ar sen och var i Cieza och hade kontakt med min vardfamilj da. Sa jag traffade henne, och fick prata lite svenska, vilket var otroligt skont. Det kanns som om efter att jag far prata lite svenska forbattras min spanska nagot, jag vet inte varfor, men det ar sa det kanns. Hon foljde med till min spanskaklass pa kvallen for hon gick ocksa pa det, och vi ska kanske aka till Murcia nasta vecka, men inget bestamt.

Och imorgon har vi ett feting-filosofiprov, och jag fattar nada, no entiendo. But hey, mina betyg gor ju detsamma vad jag far har, det ar faktiskt ratt kul att bli underkand har for jag bara skrattar at mina fel.

Men nu tror jag att jag ska ta och kila och kopa lite choklad, sen ska jag kopa cd-skiva for att skicka lite Madrid bilder.




Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0