jag vill hitta rätt

Nu är det så att jag är sjuuukt trött! Fan, att resa iväg och börja jobba dagen efter tar kål på mig, sen alla starka medel som gör en helt dåsig. Men jobb imorgon, sen ledig i helgen, sen jobb på måndag och ledig ända till helgen, då jag jobbar igen. Har inte alls fått så mycket tider som jag hoppats, det kan vara från en till tre dagar i veckan som jag får jobba. Men tur är att jag får jobba på söndagar = OB. 
(För er som inte vet var jag jobbar: Strand Hotell, städet.)

image102
Fötterna på Taizés gator, kan det bli vackrare?

Tyck till!
Postat av: Anonym

är det inte bara 15 spänn i OB ?
hur mycket får du i timmen ? :)

2007-07-06 @ 11:44:25
Postat av: NINNIE

Jag tror att jag får runt 69 kr (enligt kollektivavtalet) och sen stod det på typ fackets hjälptelefons sida att det var runt 15 i OB. Men det blir ju ganska mycket på en dag.

2007-07-07 @ 08:47:38

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0