hey you

Hej hopp, och ännu en dag har gått. Städ på Strand Hotell, första dagen som jag fick gå själv. Det var svårt att hitta till alla förråd när jag skulle ha saker som tagit slut, men det fixade sig. Jag hade elva avrese-rum med ankomster senare på dagen och fyra stanna-rum, dum som jag är så tror jag att folket ankommer till hotellet kl. 18.00 för det stod så på lappen, men tydligen var det vid 15.00 så då fick hälften av gänget hjälpa mig att göra klart allt. Men nu vet jag iallafall det, man lär sig av sina misstag. Förresten hade någon lämnat 30 spänn till mig, hittade 3 vin/kristallglas och en pradakassa, maha. Ibland kan man ha tur säger jag bara. Det är kul att städa (iallafall när det inte gäller att städa hemma)

Och jag har kommit på att jag säkert kommer att städa för en massa politiker och andra halvkända människor enligt mig. Jag trodde jag såg Bengt Magnusson sitta i en fåtölj på Strand Hotell, men tyvärr tog jag fel, attans.

image105
Bengt Magnusson är ball!

Tyck till!
Postat av: julia

ja bengt är väl gullig ninnie ;) haha!

2007-07-08 @ 22:09:21
URL: http://julea.webblogg.se
Postat av: matilde

haha, jadu! jag gör ju faktiskt gratis reklam för din spicegirls karriär! jag lämnade faktiskt tillbaka dem på rätt ställe ... ^^

2007-07-09 @ 10:10:41
URL: http://nakenchock.webblogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0