baby i'm your slave

Fan, Sexy Back med Justin Timberlake är verkligen en het låt. Annars är jag inget Justin-fan, men den här låten är mumma!

Idag var det jobb på hotellet igen, nu tror jag att jag får börja gå själv. Fick iallafall det idag. Jag tror jag städade åt nån politiker från alliansen, för den personen sov iallafall i en alliansen T-shirt, uschii! Som tur var används den bara till att sova i, så inte så många ser den.

Nej, ikväll vill jag göra nåt. Men Simon har ju redan dissat mig och Julia, arwh. Får se om Agnes hör av sig. Ojdå, det gjorde hon precis nu.
solnedgång

Bara för att det här är en av mina favoritbilder, så får den synas här igen.

Tyck till!
Postat av: Simon N

Kul blogg! Fortsätt så. Vi får ta en middag en annan dag. Ha det gott!

2007-07-19 @ 22:16:43

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0