just a little more

Julen har varit helt fantastisk, och god kan jag väl också säga.

I onsdag var det mellandagsrea med Agnes och Matilde, jag hittade lite smått och gott, men det känns så onödigt att köpa en massa kläder och grejer som ändå inte kommer att få plats i resväskan när jag ska åka tillbaka till Spanien. Efter shopping på 6 timmar åkte vi hem och hade mormor och morfar på julmiddag.

Igår var det även att åka in till stan, för jag skulle se om dom hade en annan klocka som satt bättre på min handled. Men icke, och då upptäckte jag att klockan satt ju faktiskt redan bra på min handled. Så jag gick upp tidigt för typ inget. Väl hemma mysade jag, mamma och Klara framför tv:n och smockade i oss julgodis och vid kvällstid begav vi oss till mina gammelmormor för en kvällsfika.

Nu sitter jag och väntar på att Agnes ska vakna/logga in på msn, så vi ska bestämma hur vi ska göra idag (vi ska servera på bröllop).

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0