Jag är inte död

Nej, jag har inte gått och dött. Har bara haft stundtals mycket jobb och annars har jag tagit det lugnt. Yes, ni hörde mig, tagit det lugnt. Kanske lite för lugnt, nu vill jag bara slappa. Fast har nu påbörjat min tredje jobbvecka på båten, och börjar bli den vanliga Ninnie-Arbetsnarkoman.

Och sen till något annat. Börjar fatta att om nästan en månad åker jag till Sevilla och ska vara aupair, shit. Måste börja packa..

Tyck till!
Postat av: Lina

VA GÄRNA MED OCH TÄVLA O SNYGGA/SEXIGA UNDERKLÄDER I MIN BLOGG ;)



Föresten. Vill du att vi ska följa varandra via bloglovin? Säg till när du lagt till mej i så fall, så lägger jag till dej direkt :)

2010-08-05 @ 15:53:37
URL: http://lina.bubbleroom.se/
Postat av: Fms

Spännande spännande! Jag har funderar också på att åka som Aupair. Fast jag tror jag är lite för feg, haha! :)

2010-08-09 @ 06:01:28
URL: http://www.fmsblogg.blogspot.com

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0