Spansk-Engelska

Finally är dagen slut. Måste bara delge mig en sak. När jag tänker på att jag ska prata med någon, till exempel tänkte jag på jul och att jag skulle prata med min lilla kusin Samuel som är nästan lika gammal som Eduardo här. Då tänkte jag att vi skulle prata på engelska. Sen började jag tänka efter; Ninnie, stämmer det här verkligen? Brukar du prata engelska med honom? Jag har fastnat lite i Spansk-Engelskan alltså..

Tyck till!
Postat av: V I K T O R F R I S K - FASHION FOR MEN

Vill du läsa om en 15 åring som både jobbar som modell, driver eget företag och studerar! Då tycker jag du ska börja följa min blogg.

MVH Viktor Frisk

2010-12-02 @ 00:32:08
URL: http://www.viktorfrisk.com

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0