Punkhelvete!

Dagen började ju sämst. Hade ställt klockan på kvart i sex, vaknar då, stänger av alarmet, OCH VAKNAR 3 MINUTER I HALV SJU! Det var bara att sätta på sig kläder, borsta tänderna, göra en matlåda och springa ut till bilen. Jag var o god tid ändå, tjugo i sju satt jag i bilen, körde iväg. Märker under färden att den drar otroligt mycket åt vänster och hela bilen skakar, kändes som jag satt i en skokartong. Inte kunde jag gasa upp heller. Efter fem kilometer känns det som en stor isklump lossnar från bilen och jag tror att nu blir det lättare att köra, men icke. Jag ringer pappa som säger: Stanna för i helvete! Jag stannar, vad upptäcker jag. Punkhelvete på vänster framdäck. Igen.

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0