Ett samtal senare..

Nu har jag pratat med Amaya. Gick inte som jag väntat. Ett samtal på mindre än minuten, gick ungefär såhär:
Hon: Vad ville du prata om?
Jag: Jag har funderat mycket i helgen. Jag vill stanna i Sverige när jag kommer hem.
Hon: Jag trodde att du kände dig bättre nu. Vi är nöjda och glada över att vi hittat dig.
Jag: Nej, fortfarande trött, tror det här är en dålig epok i mitt liv att vara aupair.
Hon: Då får jag börja leta imorgon, kommer vara helt upptagen med att leta.
Jag: Om ni inte hittar någon som kan börja i januari kan jag återvända och sen åka tillbaka till Sverige, jag vill inte lämna er utan aupair.
Hon: Jag måste duscha nu.

Yes. Hon verkade arg-besviken. Hatar att göra människor besvikna! Men någon gång måste jag prioritera mig själv!

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0