Not just water

Haha, kul att Kikki märkte att någon lagt min blogg som startsida på skolans datorer, who is it? Hon ändrade iallafall det.

På bussen hem är jag dum nog och är så stressad så jag ser inte vart jag sätter mig förren det är för sent. Sätter mig brevid ett fyllo. Fast han var ofarlig och ville bara prata, och ville aldrig riktigt sluta. I vattenflaskan sin hade tog han sig några supar (och ni förstår nog att det inte var vatten i den).

Nu har jag precis sänt iväg minnesanteckningarna från dagens möte med elevrådsstyrelsen och rektorerna. Dags för labbrapporten, hinner jag på en halvtimme måntro?

Tyck till!
Postat av: unknown

palla byta bort startsidan :D jag vet vem den skyldige är!!!! mohahaha

2009-09-17 @ 18:32:23

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0