Stress, ångest och press

Jag mår fortfarande illa. Måste ha ätit rejält för mycket popcorn och godis när vi var med i Maries cafe på radion. Eller så är det stress. Stress över att skolan börjar om tre dagar. Jag har ingen skollust alls, kan inte sätta mig ner och ta tag i det. Det går bara inte. Så det är frågan om illamåendet grundar sig i stress, ångest och press. Egentligen är ju skolan en trevlig plats, många ungdomar i ens egen ålder. Men det pressen som man får på köpet som jag inte orkar just nu.

Tyck till!
Postat av: Emma

Hej! Har sett att du jobbat med att sälja lakritsremmar...

Hur fick du det jobbet? Jag är desperat efter sommarjobb. Ska man ringa till någon och söka?

Tack :)

2009-03-01 @ 10:43:40

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0