Välkommen till en sjuk värld!

Har vridit och vänt på mig hela natten, ett tag låg jag till och med på badrumsgolvet och sov för att jag var så varm och mådde så illa. Ändå mådde jag lite bättre imorse och tänkte att resten skulle ge med sig under dagen på GA-loppisen. Men icke, vid ett-tiden var jag tvungen att åka hem så pappa fick ta över. Sen dess har jag sovit, nu har jag lyckats få i mig några skivor skalat äpple och nästan ett helt glas apelsinjuice, med sugrör funkar det. Jag hoppas verkligen jag känner mig bättre imorgon!

Tyck till!
Postat av: Lindsey

ush dedär lät inte alls skoj hörredu, krya på dig! :)

2009-08-22 @ 22:25:04
URL: http://creadiem.webblogg.se/
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Ville bara tipsa om att jag precis dragit igång en tävling där man kan vinna en leksak till kärleksakten! Låter det intressant? Välkommen att delta!

2009-08-22 @ 23:44:31
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0