hem till frihet

Har packat ner i stort sett allt, vet vad jag ska ha på mig imorgon, resväskorna pendlar mellan 19,8 kg och 20,2 kg. Imorgon blir det första jag gör att gå till posten när dom öppnar, 15 kg med saker, i en megastor kartong, vet inte hur jag ska lyckas, men på nåt sätt måste jag ta mig dit. Sen vid 10 ska jag vara i skolan, betyg ges och rektorn vill tala med mig (undrar om vad, om det är om det är om dom där 600 eurona eller säga hejdå, hoppas på det senare). Men imorgon är sista dagen, sen åker jag. Hem till frihet, tänk er att inte haft friheten att kunna baka när ni vill i ett år? Förstår ni vad jag längtar efter kladdkaka, 8,5 månader utan kladdkaka.


Tyck till!
Postat av: Li

åh vad kul att du kommer hem ninnie!! :D

2008-06-24 @ 19:21:55

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0