nässelutslag

Det är då jäklar att jag skall ha sån jäkla otur. Jag har drabbats av någon slags utslag, efter ett besök på akuten i torsdagskväll och en sväng förbi en hudläkare på fredagmorgon konstaterade dom att jag hade nässelutslag som inte kliade. Jag käkar piller som gör mig grymt trött. Man ska redan märka skillnad av pillrena efter en timme, jag har nu ätit dem i 36 timmar och det enda jag märkt är att jag är grymt trött. Jag tror inte jag har nässelutslag, utan nåt annat konstigt dumt.

Jag ser ut som ett monster över hela kroppen.

Tyck till!
Postat av: A L I C E

Hej hej!

Om du vill ha chansen att bli länkad kan du kika in i min blogg och gissa vilka de två kändisarna är!

Trevlig helg! =)

2008-07-26 @ 20:43:10
URL: http://aliiss.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0