600 spänn idag

Yey, det går rätt bra med min GI-diet. Eller iochför sig tillåter jag mig frukt och jordnötter, men inte i mängder. Har faktiskt tappa det mesta sötsuget. Fast en kokosdröm skulle ju inte sitta helt fel, men inte heller avokado med skagenröra.

Idag jobbade jag första dagen, riktigt kul. Nya kläder har vi fått och så fick jag komma på informationsmöte. Där fick jag reda på att vi har tystnadsplikt om vilka gäster som bor där, jag som hade tänkt berätta vem som vi knackade på hos dörren idag. Liten besviken är jag på att jag inte verkar få så många tider, mindre än förra året. Men glad är jag iallafall för att det verkar som om lönen kommer ligga på 75,50, jag trodde den skulle ligga på nåt run 72 kronor. Alltså skall jag ha tjänat 600 spänn idag, great!

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0