no se por que, vivo tanto esta gran pasion

Idag hittade jag 15 euro i mina svarta jeans, som jag inte visste att jag lagt där, då blev jag glad.


Jag gick upp vid kvart i 9 idag, för vid 10 skulle vi träffas vid Plaza de torros, för att träna på en dans. Jag ve tinte vad jag gett mig in på, men det är klassanda, och jag med mina (icke-existerande) dancing skills ska iallafall vara med och försöka ta hem några poäng till klassen. Jag ska även rockarockring som dom skrev upp mig på för att jag kan det.


Idag är det varmt, är man uppe på någons tak behöver man bara ha linne på sig, annars på gatorna räcker det med en tjocktröja.


Idag ska inte Nuria gå ut, och jag vill. Men jag vill, jag vill skaffa lite egna kompisar, men det känns så påträngande att fråga om man får hänga med nån annan. Nej, usch fy.


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0