vota con todas tus fuerzas

Nu har vi kommit tillbaka från meetinget. Det var häftigt, fast folket betedde sig som om det var en fotbollsmatch med fria platser. Vi kom lite sent (åkte med allmän buss så fanns inget att göra åt), så vi fick inte så bra platser. Men vi såg iallafall lite när vi satt och mer när vi stod. Men jag tror att minst 100 pers kom och frågade säkerhetsfolket som stod där om dom inte kunde få sitta där och där (innanför avspärrningarna). Vad tror folk egentligen, att man sätter upp spärrningar för kul? En säkerhetskille iallafall och jag fick ögonkontakt när en kvinna stod och klagade på honom, och vi bara log mot varann för båda tänkte på att folk inte riktigt har vett i sig.


Men nu ska jag kila och sova, hann ju med att somna på bussen också.

M Y N
Maravillas och jag

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0