bob esponja

Igår var det Carnaval. Vid halv sex gick vi och såg "tåget" med olika utklädda människor i olika grupper. Verkligen kul, en tradition som jag tycker vi ska ta till Sverige. Sen på kvällen klädde vi ut oss, och jag gick som Svampbob, och vilken uppmärksamhet jag fick. Jag har ju aldrig varit på en Carnaval så jag tänkte det som en maskerad, därmed tyckte jag Svampbob var bra. Fast inte många spanjorer hade vågat klä ut sig till det, men jag är inte feg. Jag älskar att klä ut mig och det här var ju ett utomordentligt tillfälle. På gatorna hälsade man glatt på Bob Esponja, och två barn började leka med mig och Nuria (som var Calamardo). Vid Café Teatro skulle alla ta pa min svamp jag klistrat på och foton var det mycket av. Många sa att min dräkt var den bästa, kreativt liksom. Men lite irriterande var att alla skulle knuffa på mig eftersom jag var fyrkantig, men jag överlevde.

image174
INGEN KAN KLAGA PÅ MIN KREATIVITET

Tyck till!
Postat av: Li

åh vilken fin dräkt ninnie! :D va roligt att det blev lyckat! Kram

2008-02-04 @ 12:25:57
URL: http://liberglund.blogg.se
Postat av: annie

väldigt snygg ninnie! :)

2008-02-05 @ 23:14:42
URL: http://poplockar.webblogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0