toscakaka

Här setter jag och äter en av tosca-kakorna som mamma tagit med till mig. Helt jävla underbart med kakor säger jag bara. Sen fick jag även påskäggen från mommo och moffa, och bella och henrik. Sen en marabou chokladkaka. Faluknäcke. Kräm (mestadels för det blev över, och jag tänkte till Lissabon. Gillar du kräm Erik?). Sen typ smågrejs, det kände jag var det viktigaste.


Har precis skickat iväg mitt engelskamail som vi skulle skriva. Svårt att hålla isär som spanska och spanska orden som liknar varandra. Men det kommer nog lätt tillbaka när jag ser filmer när jag kommer tillbaka till Sverige. Förresten så är det bara 10 veckor tills jag kommer hem. Det ska faktiskt bli skönt, och komma hem till ett mer strukturerat land.


Idag hade jag engelska prov, gick helt okej, och ekonomiprov. Ekonomiprovet gick käpprakt åt helvete. Eller okej, på tipotestet (a,b,c,d svarsalternativ) gick det bra. Men det andra, icke. Jag hittade på och skrev inte ens svar för jag kunde inte komma på nåt lämpligt. Men det är inte mitt fel, jag fick reda på att vi hade det igårkväll klockan halv 11, och då gick jag och la mig istället.

image203
Pappa dricker kaffe till efterrätt på en restaurang. En halv liten kopp fick han, och vi garvade högt och länge.


image204
I en park i Alicante.

Tyck till!
Postat av: jen

SNYGGO NINNIE!

2008-04-24 @ 15:50:09
Postat av: Erik

Kram funkar helt okej :) Ar forovrigt i Portugal nu (Albufeira) Solen skiner pa dagarna och staden lever pa kvallarna :D

2008-04-24 @ 23:26:14

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0