my gift is my song

Dom har åkt iväg igen, det känns som om det är allvarligt på nåt sätt för dottern i Granada har åkt till Murcia för att vara vid min värdmamma och så. Men ändå säger dom att allt är bra, det kanske är jag som inbillar mig, men det känns ändå som om det är nåt.


Idag ska jag iallafall försöka packa ner grejerna jag behöver i Alicante, och det sakerna som jag vill att dom ska ta hem. Jag har tänkt så i mer än en vecka, så det kommer väl ändå bli på måndagkväll jag gör allt. Sen måste jag skriva en liten saga, dikt eller en liten bildsaga till en i min klass osm jag dragit namnet. Men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, får väl sitta och bli inspirerad på internet.


Sen ikväll ska jag även på kickboxing - det ni!

image200
Bilden från Florens

Tyck till!
Postat av: emmelieeee

boxning ;) haha kul.
Väljer du The oc framför On tree hill eller tvärtom?
om du har lust så gå in
på min blogg, bläddra lite ner och tyck till :)

2008-04-12 @ 14:51:27
Postat av: emmelieeee

* adressen :P

2008-04-12 @ 14:51:53
URL: http://emmsaan.webblogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0