jag finns i varje steg du tar

Idag slutade vi en halvtimme tidigare, så här sitter jag nu och väntar på att duschen ska bli ledig. Sen ska jag äta mat, jag är hungrig som en varg som vanligt vid den här tiden på dagen. Mattiderna är verkligen inte normala, jag tror inte att det är bra för kroppen heller att äta kvällsmat vid nio-halv nio.


Senare vid fyra är iallafall planerat att en klasskamrat kommer hit och ska bränna ner Italien bilder, sen ska vi ut några stycken och fika (eller som spanjorerna säger: tomar un café, men jag tänker iallafall inte dricka kaffe, funderar på färskpressad apelsin om det finns). Ikväll kanske det blir en lite sväng.


Sen har jag tänkt på att det är bara lite mer än en vecka tills familjen kommer. Jag kommer bara ha fem normala skoldagar kvar, för på tisdag ska jag till Cartagena med de som läser språk. Men jag har typ inte pratat klokt med dom sen innan Italienresan, det är typ tre-fyra veckor. Vi går bara om varandra.


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0