hola

Annie kom införbi pa lite tarta innan jag begav mig iväg till flygplatsen. Tror ni att när vi aker ivág spelas "Om du lämnade mig nu" med LW, och sen vinner jag pa min tialott när jag köper den. Resan och allt gick bra och Janne och Kitte hämtade mig pa flygplatsen. Lite guidning av staden, och ett besök i deras Coop Forum affär och sen var vi hemma hos dom. Robert och Jenny kom dit pa mat, och det var nog första gangen jag ätit ärtsoppa, jag har aldrig trott att det skulle kunna vara gott. Men en trevlig kväll tillsammans med dom iallafall.

Nästa dag blev det att ga upp tidigt för att göra sig iordning för flygresan, resorna gick bra och jag träffade rektorn, modern och dottern i familjen pa flygplatsen i Alicante. Men sen förstod vi inte sa mycket av varandra. Fick en liten rundtur i staden av dottern och hennes kompis.

Idag var första dagen i skolan, i början förstod jag nästan ingenting, men jag känner att jag maste ha lärt mig nagonting för mitt huvud är typ hur tungt som helst av alla nya ord (nuevas palabras).
Ett ord som jag inte har glömt är "satisfecha" (mätt).

Tyck till!
Postat av: julia

jag saknar dig kompis. fick aldrig säga hejdå eller önska dig lycka till! så det får väl bli här! Hoppas du har the time of your life där nere nu :)hör av dig så fort du planerar ett besök till
gotland. Och så undrar jag, är det dyrt att ringa till dig? puss och ta hand om dig!

2007-10-09 @ 15:23:31
URL: http://julea.webblogg.se
Postat av: amanda

Mysigt att du skriver,:D - ska få heal klassen att läsa^^ lycka till, kram

2007-10-09 @ 16:46:38
Postat av: Johanna

Va kul för dig Ninnie!!
Hoppas att allt går skitbra!
stora kramar

2007-10-11 @ 15:33:00
URL: http://hannahpe.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0