Me encanta la siesta

Lyckades såklart ta en lite för omogen persika, bara att äta på, innehåller kanske fler vitaminer än en vanlig? Hade hand om barnen på morgonen idag. Gick och spelade tennis och sen lite fotboll, härliga blåmärken jag kommer få på benen efter alla bollar jag skyddade. Uttnyttjade siestan mer än väl och åkte in till centrum med Luis vid fem. Gick till universitetet och skulle se vilken grupp jag hamnat i, mediante eller superior. Men tji fick jag. De hade inte förnyat lapparna, och kursen började idag?! Det här är en del av grejen att jag inte litar på spanjorer..

Åkte in delvis för det, att köpa anteckningsblock och choklad. Det första fick jag inget besked på, då kändes det onödigt att köpa anteckningsblock i den djungeln, har ett jag provisoriskt kan använda, men desto mer choklad blev det!

Och jag skippade det vita brödet till cena, poäng till mig!

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0